نوشته شده توسط : میلاد

Deadfall Adventures Deluxe Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deadfall Adventures Deluxe Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل FTS با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۱5
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.58 GB

اطلاعات بازی :

بازی Deadfall Adventures یکی از بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Nordic Games برایPC منتشر شده است. بازی در سال ۱۹۳۸ اتفاق می افتد. James Lee Quatermain جیمز لی مواترمین نوه جهانگرد مشهور Allan Quatermain آلن مواترمین است . داستان بازی از آنجا شروع می شود که جیمز به همراه Jennifer Goodwin جنیفر گودوین برای پیدا کردن شیئی باستانی به نام The Heart of Atlantis پا به معبدهای مصر باستان می گذارند. به غیر از جیمز دیگران هم به دنبال این گنج با ارزش هستند و برای رسیدن به این گنج هر کاری می کنند، در این بازی جیمز از بیابان های طوفانی مصر و جنگل های گواتمالا باید عبور کند، گنج این معبد مرموز برای سال ها فراموش شده بود که ناگهان کنجکاوی جیمز باعث بیدار شدن آن و به وجود آمدن داستان های هیجان انگیز شد. همیشه جیمز و جنیفر یک گام جلوتر از روس ها و نازی ها برای رسیدن به گنج معبد بودند. جیمز به زودی یاد خواهد گرفت که داستان هایی که پدر بزرگش برایش تعریف می کرد دروغ نیستند و ممکن است به واقعیت بپیودد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Deadfall ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

Call of Duty Advanced Warfare | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

| Update 3 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/02
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 40.01 GB

معرفی بازی :

سری بازی Call of Duty سالیان بسیار درازی می باشد که در کنار بازیکنان قرار گرفته و هر ساله نسخه ای جدید از این فرنچایز منتشر می شود. اما نوآوری جدیدی در نسخه های جدیدتر دیده نشد و هر نسخه از نظر نمره ضعیف تر از نسخه های قبلی خود عمل کرد.اگر این موضوع ادامه پیدا می کرد، قطعا ندای وظیفه تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست می داد. به همین دلیل اکتیویژن اقدام به ساخت یک ندای وظیفه متفاوت با هر آنچه ما در این سال ها دیده ایم کرد، عنوان Call Of Duty Advanced Warfare که چشم امید خیلی از طرفداران به آن دوخته شده است و حتی خیلی از کسانی که طرفدار سری ندای وظیفه نمی باشند، مجذوب عنوان تازه از این سری شده اند. داستان در تمام نسخه های سری Call of Duty فوق العاده بوده است، شاید بتوان نقطه عطف اصلی این سری را در بخش داستان و روایت آن دانست. حتی در ضعیف ترین نسخه های Call of Duty داستان چیزی تازه برای گفتن دارد و بازیکنان بسیار را با خود درگیر می کند و این موضوع است که انتظار ما را از داستان نسخه تازه بالاتر می برد. زمانی که بخواهیم Advaned Warfare را انقلاب بزرگ این سری بدانیم این انقلاب باید در بند بند آن احساس شود. شاید در کنار گیم پلی بزرگترین و پر اهمیت ترین بخش این انقلاب باید در داستان و داستان سرایی آن باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: call of duty ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

The Incredibles Rise Of The Underminer | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Incredibles Rise Of The Underminer برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰05/10/11
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 1.32 GB

اطلاعات بازی :

بازی بسیار زیبای شگفت انگیزان که بر اساس انیمیشن زیبا و پر سروصدای کمپانی والت دیزنی و پیکساز ساخته شده است . بازی عینا براساس داستان و فیلم نامه جذاب و بامزه و مهیج فیلم اصلی ساخته شده است. شخصیت های اصلی این بازی آقای Mr. Incredible و Frozone می باشند و با دشمن جدیدی در این نسخه با نام Underminer روبرو خواهید بود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: The Incredibles Rise Of The Underminer ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

Total War Rome II | تاپ 2 دانلود

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

| اپدیت شماره 7 شامل DLC به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰13/09/03
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: 9.55 GB

سری بازی های Total War همیشه از بازی های مطرح سبک استراتژیک بوده اند، این سری یکی از پرطرفدار ترین، محبوب ترین و معروف ترین سری بازی های استراتژیک است. معروفیت این سری به قدری است که حتی کسانی که طرفدار سبک استراتژیک نیستند نیز اکثرا نام این عنوان را شنیده اند. دلیل اصلی محبوبیت این بازی بین طرفدارانش نیز بیش تر به سبک ترکیبی استراتژیک آن که شامل هر دو سبک استراتژیک همزمان و نوبتی است، مربوط می شود. البته خوش ساخت بودن هر دو بخش این بازی نیز خود دلیلی بر افزایش محبوبیت این عنوان است. تفریبا هر دو، سه سال یک نسخه جدید از این سری تولید می شود که همیشه نیز جوایز بسیاری دریافت می کند و تجربه ای جدید را برای طرفداران بازی های استراتژیک به ارمغان می آورد و بسیاری از بازی باز ها را با شخصیت ها و رویداد های مهم تاریخی، آشنا می کند. تازه ترین عنوان این سری Rome II است که به تازگی برای PC منتشر شده است.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

داستان همه نسخه های سری Total War به طور غیرمستقیم به روایت تاریخ می پردازد اما دست بازیباز را در تغییر این وقایع باز می گذارد. به همین دلیل، سازندگان نمی توانند به همه جوانب داستان بپردازند و داستانی مشخص برای آن بنویسند و به همین علت، علیرغم این که وقایع مهم تاریخی در طول بازی بر روی روند پیشروی آن اثر می گذارد اما این سری هیچ وقت داستانی منسجم نداشته است. البته باید به این موضوع توجه کرد که هر شماره هدف خاصی را پیش روی بازیباز قرار می دهد ولی داستان آن همیشه آن طور که باید، مشخص، منسجم و یکپارچه نیست. اما ظاهرا این نسخه، داستان قوی تری خواهد داشت. بر طبق گزارشات یک سایت فروش کتاب،Pan Macmillan و Thomas Dunne Books، حقوق تالیف یک مجموعه رمان را براساس Total War Rome II از Creative Assembly سازنده بازی خریده اند. این بدین معنی است که این عنوان داستان به مراتب قوی تری خواهد داشت که حتی قرار است از روی آن رمان هم نوشته شود. این نسخه هم مانند نسخه قبلی سری Rome، در دوران کلاسیک قدیم اتفاق می افتد و تمرکز اصلی بر روی جمهوری روم است. این بازی علاوه بر روم و مناطق اطرافش شامل مناطق دور شرقی (منظور شرق دور نیست، مناطق دور شرقی یعنی از روم دورترند)، نیز خواهد شد و به همین دلیل، بازی گسترده تری را شاهد خواهیم بود. موتور گرافیکی جدید بازی، طبق گفته سازندگان، قادر خواهد بود که شهر های تاریخی و ارتش های عظیم را با کیفیت بالایی به نمایش بگذارد. در عین حال بازی سینماتیک های فوق العاده با کیفیتی خواهد داشت که هر ببیننده ای را مبهوت خواهد کرد. یک نوع دوربین جدید نیز برای این بازی تعبیه شده که به شما اجازه می دهد محیط را از هر چشم اندازی (پرسپکتیوی) ببینید. این دوربین به شما می دهد روی تنها یک سرباز زوم کنید و جزییات بالای آن را مشاهده کنید. طبق گفته سازندگان بازی، این بازی می خواهد خوی انسانی جنگ را نیز نشان دهد؛ به عنوان مثال این عنوان می خواهد ترس را در چهره سربازان پس از مرگ فرمانده شان، به تصویر بکشد. همچنین ما صحبت های روحیه بخش مامورین را قبل از این که منجنیق به دیوار دشمن صدمه بزند را نیز خواهیم شنید. این بخش ها به لطف انیمیشن ها و واحد هایی که هر کدام به تنهایی شامل انبوهی از جزییات هستند، باعث خواهد شد بازی ترسناک و طبیعی جلوه کند و شما در این بازی معنی “جنگ تنها از نگاه احمقان زیباست” را درک خواهید کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: rome 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

Assassins Creed Unity | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/10
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 40.2 GB

معرفی بازی :

بدون شک یکی از محبوب ترین فرانچایز های دنیای گیم همین سری بازی های Assassin’s Creed می باشند. مطمئنا هر کدام از شما حداقل یک عنوان از بازی های این سری را تجربه کرده اید. سری بازی های Assassin’s Creed همیشه گیمرها را به دوران های تاریخی گذشته و تجربه کردن وقایع مهم و اتفاقات آن برده اند. Assassins Creed Unity دوره ای از فرانسه را نشان میدهد که پادشاه و همسرش به دلیل خوش گذرانی های بیش از حد و عیش و نوش های خود، دیگر کنترل کشور را از دست داده بودند و فقط به فکر منافع و رفاه خویش بودند . در این زمان بود که اولین جرقه های انقلابی در این کشور زده شد که باعث تحول کلی حکومت و دولت این کشور شد . شخصیت اصلی بازی Arno Dorian نام دارد که اصالتا شخصتی اتریشی – فرانسوی است . وقتی آرنو هشت ساله بود در سال ۱۷۷۶ پدر خود را در یک حادثه ی وحشناک از دست میدهد که بعدا مشخص میشود پدرش توسط گروهی از دشمنان به قتل رسیده . او از همان بچگی با روحیه ی انتقام طلبی و خشم بالاخره در سال ۱۷۸۹ در فرقه ی قاتلین به عضویت در می آید تا بتواند با قدرتی که دارا میباشد اندکی از فساد این حکومت ظالم را کاهش دهد و بتواند انتقام خون پدر خود را که با تیر نا حق کشته شده بود بگیرد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

گیم پلی Assassin’s Creed Unity تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه های پیشین داشته است و به گفته ی خود یوبی سافت این عنوان ارزشی همچون یک IP جدید برای آن ها دارد زیرا دارای تغییرات بسیار گسترده ای است. اولین تغییر بازی بازنویسی حرکات پارکور است. حرکات پارکور از ابتدا بازنویسی شده است به طوری که شما می توانید تمام راه را از روی ساحتمان ها بدون هیچ توقفی طی کنید. آرنو بسیار سریع تر از اساسین های دیگر این سری از ساختمان ها بالا می رود که این امر به افزایش سرعت بازی کمک شایانی کرده است. همانند گذشته، هسته ی اصلی بازی بر پایه ی مخفی کاری بنا شده است و یوبی سافت تلاش بسیاری کرده است تا از مقدار اکشن بودن بازی کاسته شود. به همین منظور در بازی یک حالت ویژه برای مخفی کاری وجود دارد که با زدن یک دکمه وارد حالت مخفیانه می شوید و با توجه به محیط این حالت شما را مخفی می کند. برای مثال هنگامی که در پشت یک جسم هستید، با زدن این دکمه آرنو می نشیند و هنگامی که در جمعیت حضور دارید، سعی می کند خود را در میان جمعیت ناپدید کند. سیستم مبارزات بازی نیز دچار تغییرات گسترده ای شده است. در بازی یک حالت ویژه برای مخفی کاری وجود دارد که با زدن یک دکمه وارد حالت مخفیانه می شوید و با توجه به محیط این حالت شما را مخفی می کند. در نسخه های پیشین به ویژه نسخه ی چهارم بازی متهم به بیش از حد آسان بودن بود اما یوبی سافت در این نسخه با انجام تغییرات زیادی بازی را بسیار چالش بر انگیز تر کرده است. سیستم مبارزه بازی به گونه ای طراحی شده است تا کمی چالش برانگیز تر و مشکل تر باشد. هر دو ضربات Counter Kill و Chain Counter از بازی حذف شده اند و نگهبانان در حال حاضر تهاجمی تر عمل می کنند. به جای ضربات Counter Kill یا همان ضد حمله ها، ضربات جدیدی به نام Replacing یا ضربات منحرف کننده به سیستم مبارزات اضافه شده است. سری Assassin’s Creed همیشه از گرافیکی راضی کننده بهره‌مند بودند و Assassin’s Creed Unity از این قائده مستثنی نیست؛ خصوصاً اینکه دیگر خبری از Cross-Gen نیست و مختص به نسل هشتم است و همین باعث می‌شود سازندگان تمرکز بیشتری برروی گرافیک بازی داشته باشند. جهش گرافیکی Assassin’s Creed نسبت به نسخه قبلی مدت‌های زیادی بود که تغییر چندانی نداشت، ولی Assassin’s Creed Unity با بهره‌بردن از سخت افزار کنسول‌های نسل هشتمی باعث شده تا جهشی فوق‌العاده و بیشتر نسبت به AC IV: BF داشته باشد. انجین بازی همان AnvilNext است که برای اولین بار در عنوان Assassin’s Creed III وقتی Anvil را ارتقاء بخشیدند به وجود آمد. هرچند انجین نسبتاً قدیمی و کهنه به نظر می‌رسد، اما تغییراتی اساسی در آن شکل گرفته به طوری که جهش بالای گرافیک سبب شده تا احساس کنید با انجین دیگری روبه‌رو هستید که نقطه عطفی برای گرافیک بازی به شمار می‌رود. Anti Aliasing بازی همچنان بالاست و اکثر اشیاء موجود در محیط صیقلی و گرد هستند و شما کمتر موردی را در دنیای Open World بازی می‌توانید پیدا کنید که لبه‌ی تُند و تیزی داشته باشد. پارتیکل‌ های موجود و معلق در هوا که در AC III شاهد آن‌ها بودیم در این نسخه نقش مهمی ایفا خواهند کرد و ذرات معلق در هوا یا کاغذها جلوه زیباتری به خود گرفته‌اند. افکت Motion Blur همچنان در بازی بسیار کم دیده می‌شود و حتی در صحنه‌های سریع نیز خبری از این افکت نیست که برای چنین بازی‌ای نقطه منفی‌ ای به حساب نمی‌آید. میدان دید یا همان Draw Distance همچنان از سطح مطلوبی بهره‌ می‌برد و دیگر مانند دو نسخه پیشین شاهد مه‌های غلیظ برای پوشاندن Draw Distance ضعیف نیستیم که باعث شده پاریس حالت بسیار شفافی داشته باشد. تعداد Polygon و حجم مدل‌ سازی صرف شده بر روی مردمان عادی و حتی سربازان نیز بسیار پیشرفت داشته و دیگر با چهره‌های بی‌کیفیت و کج NPCها روبه‌رو نخواهیم شد. طراحی محیط بازی بسیار واقعی و توپر به نظر می‌رسد. این تنها مختص به محیط‌های بازی نیست و سلاح‌ها، NPCها، ساختمان‌ها و… از یک طراحی واقع پذیر برخوردارند، خصوصاً اینکه معماری پاریس شبیه به دوران رنسانس بوده و ظرافت و کیفیت بالایی در آن به کار رفته که مدت زیادی بود با آن روبه‌رو نشده بودیم.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: assassins ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

 

Fallout 3 سومین نسخه از سری فال اوت در سبک اکشن سوم شخص , ترسناک است که در سال ۲۰۰۸ توسط استودیو Bethesda Game Studios ساخته و توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC / XBOX 360 / PS3 عرضه شده است . اگر شما از افردای هستید که به عنوان های ترسناک انجام میدهند, مطمئنا با سری فال اوت آشنایی دارید؛ سری که پس از ده سال وقفه و در یک سکوت مطلق نسخه فال اوت ۳ آن انتشار یافت تا همگان را هیرت زده کند. در این عنوان شما به طور کامل میتوانید خود را در جای کاراکتر اصلی قرار و تمامی حوادث را به خوبی حس کنید.داستان Fallout 3 در سال ۲۲۲۷ میلادی یعنی حدود ۲۲۰ سال آینده اتفاق میافتد و مانند نسخه های قبلی درباره ی تسلیحات هسته ای و پیامد های آن میباشد. بر اثر انفجار بمب هسته ای در شهر Washington تغییرات ژنتیکی در مردم اتفاق میافتد. این تغییرات باعث میشوند که مردم بهه افراد بدترکیب و ترسناک تبدیل شوند.

شما در مکانی بنام Vault و توسط فردی بزرگ میشوید. فردی که شما را بزرگ کرده است توسط دشمنان ربوده میشود و این شما هستید که باید آن را پیدا کنید و… . بازی Fallout 3 توانسته از سایت های نقد و بررسی بزرگ مانند GameSpot و IGN نمره های ۹ و ۹٫۶ از ۱۰ را کسب کنند. این بازی در بخش گیم پلی و هوش مصنوعی نمره ۹٫۶ از ۱۰ را کسب کرده است که همین امر باعث شده به یک عنوان بسیار سخت و جذاب تبدیل شود. از مهمترین ویژگی Fallout 3 میتوان به امکان انتخاب نوع پیروزی نهایی در گیم اشاره کرد که یک ویژگی بسیار عالی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: fallout 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد
 
بازی Fallout 4 فالوت ۴ در سبک نقش آفرینی , جهان باز می باشد که توسط استودیو Bethesda ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC , PS4 و Xbox One در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر خواهد کرد. بالاخره نسخه ی جدید این بازی با داستانی متفاوت و گیم پلی گیرا معرفی شد . همان گونه که با سری بازی های Fallout آشنایی دارید وقایع داستانی پس از اصابت یک موشک هسته ای و دگرگون شدن زندگی را نمایش می دهد . حال در این نسخه شما بازی را از قبل از اصابت بمب مشاهده می کنید . در یک روز کاملا عادی در شنبه هنگامی که از خواب برمی خیزید قرار است یک خطر زندگی شما را برای همیشه نابود کند … در Fallout 4 اتفاقات۲۰۰ سال قبل از آن می‌باشد که بازیکن،به عنوان تنها بازمانده Vault 11 شناخته می‌شود. پس از عرضه Fallout 3 در سال ۲۰۰۹ این استودیو تمام تمرکز خود را برای ساخت یک بازی خاص و عالی قرار داد . در Fallout 4 بیشتر سعی بر روی ساخت یک محیط غنی و باور پذیر بوده است. در ابتدای بازی به ۲۰۰ سال قبل بازگردانده شده و منبع این حوادث را مشاهده خواهید کرد. همانگونه که در جریان هستید همیشه در این سری از بازی شما می توانید با استفاده از وسایلی که در جاهاهی مختلف پیدا می کنید یک وسیله ی باارزش برای خود درست کنید . قابلیتی که در Fallout 4 اضافه شده است راهنمایی وسایل مورد نیاز برای ساخت شی مورد نظر می باشد و همچنین قابلیت شخصی سازی اسلحه ها نیز از دیگر موارد آن به حساب می آید . شما می توانید شهرهای خود را ساخته و با استفاده از جاده های تجاری و شبکه های برقی آن ها را به یکدیگر متصل کرده و سیستم دفاعی خود را افزایش دهید و ساکنین زیادی جذب کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: fallout 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

Call of Duty: Black Ops 3 اولین نسخه از سری پرطرفدار Black Ops برای کنسول‌های نسل بعدی است. Call of Duty: Black Ops 3 بازیکنان را به آینده‌ای تاریک و پیچیده، جایی که سربازان جدیدی دنیا را تهدید می‌کنند و خط میان انسان بودن و تکنولوژی‌هایی که خودمان برای پیشرفت خلق کردیم تاریک شده است می‌برد. در این دنیا ربات‌های نظامی معنای جنگ را تعریف خواهند کرد. Black Ops III همچنان با ابرسربازهایی سر و کار دارد که با دانش بیوتکنولوژی، مجهز به تجهیزات فراانسانی شده اند. سربازها لباسی به نام Direct Neural Interface برتن دارند (که البته فراتر از یک لباس عادی است) و می توانند حرکات جدید و خارق العاده ای به وسیله آن انجام دهند. برای دانلود تریلر و لینک های دانلود در ادامه با milad_yekta همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: call of duty ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد